Emma

Tankar och annat skit

Kvällsöppet med Ekdal ..

Igår tittade jag på debattprogrammet 'Ekdal'. Det första de skulle diskutera var Tiger Woods comeback. Jesper Parnevik fanns med på telefon och Peppe Eng var inbjuden. Dessutom hade de bjudit in en, för mig okänd, "bloggerska" (konstigt att titulera sig så). Hon hade tydligen massa åsikter om Woods skulle få komma tillbaka eller inte. Peppe och Jesper var sunda i sin syn på detta (tycker jag), "han kan det han gör och väljer ett tillfälle som är bra för honom själv." Men denna bloggerska hade ju ingen koll! "Ska man få spela på en så hög nivå när man har gjort som han? På något sätt borde han straffas." Vad har hans affärer med att göra hur han spelar? Ingenting! Jag kan inte mycket om golf, men så mycket vet jag att man kan kalla någon för ett as, ett omoraliskt svin osv, men att säga att någon inte får göra det han är bäst på pga detta är ju bara ogenomtänkt. Men grattis till tv4, de lyckades nog uppröra fler tittare än mig och det är väl därför man har ett debattprogram?

Kommentarer

  • Johan säger:

    Du har så rätt Emma! det irreterade mig också!! Tigern är bäst (L)

    2010-03-24 | 11:00:34

Kommentera inlägget här: