Emma

Tankar och annat skit

det som varit en del av mig blir nu någon annans ..

Det första draget var glädje. Det andra var sorg. Ännu ett drag senare hade förväntan anslutit. Ytterligare ett så fanns också saknaden där. Varje litet penseldrag hade sin känsla. Det lilla utrymmet brevid trappen var påväg att förändras. Från en tonårstjejs mysiga "serietidningstoalett" till en klassisk gästtoalett. Den annars så färgglada och personliga inredningen byts ut mot vitt och stilrent. Men med ett steg i taget kommer nog också jag att vänja mig.

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Tyckte den toaletten var så mysig..

    Fanns alltid något nytt att finna i serierna på väggarna...



    måste nog komma över å se hur de ser ut :)

    2009-11-09 | 11:42:26
  • Höglund säger:

    MMÖÖÖÖÖRRDDAAARRRREE!!!!!

    2009-11-10 | 09:26:17
    Bloggadress: http://howlinhoglund.blogg.se/
  • Höglund säger:

    Det är bra Emma,lovar att hålla alla nr2 tills du är klar sen kommer jag och leker andravärldskriget.Mohhahahahaha

    2009-11-10 | 22:51:29
  • Jesper säger:

    Spola inte förrän jag varit där också. HIHIHIHI

    2009-11-11 | 16:47:20
  • Höglund säger:

    Emma du får gärna bli klar så fort som möjligt börjar må lite dåligt i magen nu.hohohoh

    2009-11-12 | 15:01:29
  • Emma säger:

    Aldrig ! Ni kommer inte i närheten när den är klar !

    2009-11-12 | 19:26:29
    Bloggadress: http://lillhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: