Emma

Tankar och annat skit

någon har knäckt mig !

Suck ! Klockan skulle ju inte ringa förrän 10 .. Det var min första tanke när det ringde 09.55 imorse .. Ahlströms blommor ringde för att kolla att jag skulle vara hemma under dagen, blommor skulle bli levererade .. Lätt att somna om då, NOT!
Det var bara att vänta..

Ungfär 14 hade de kommit, pappa kom in med dem på mitt rum, tjafsade lite om städning men det orkade jag inte bry mig om, så medan han stog och gnatade öppnade jag "blompaketet". Då kom det knäckande! Det fanns inget namn !

Känner du mig vet du att jag kommer att vara knäckt tills jag vet vem det är .. Saras tips, "njut av att du har en beundrare, ät chokladen och sluta tänk på vem det är", kommer ju verkligen inte att fungera ! Så vill du ge dig till känna, gör det ! Jag har ju mina funderingar, men det känns ju pinsamt att fråga ...

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    haha naaw! :D

    2009-02-16 | 15:53:38

Kommentera inlägget här: