Emma

Tankar och annat skit

insåg ikväll ..

.. att jag borde stå mer i kö utan musik i öronen. Stog ensam i kön till toaletten på Frimis
och lyssnade på ett väldigt intressant men tregiskt samtal. Tänk dig två kvinnerstabrudar i
23-års åldern, en med killproblem och "mellanhands-problem" den andra ett allmänt trist liv.

+Jag pluggar för att slippa killproblem och jag tränar (mm, går från sängen till kylskåpet?) för att slippa tänka.

+Min mamma sa alltid att jag inte kunde vara empirisk. Så min dröm om att bli sköterska kommer aldrig bli sann.
-Men vet du, emirisk handlar inte om något annat än att kunna ta att folk skiter på sig. och det kan du !

-Asså, jag hatar alla killproblem. Jag skulle kunna ha sagt till honom att jag skulle bli våldtagen av 20 killar och han skulle inte ens bry sig.
+Du har ju iallafall kille.
-Ne, vi gjorde ju slut, men nu är amanda med Nils som jag gillade för någon månad sen, så sjukt taskigt. Asså jag orkar inte för jag kommer alltid i mellan. Det är så mycket med killar jämt
+Du kan få mitt liv, det är jättetråkigt. Ingenting händer.

Tragiskt men men ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: