Emma

Tankar och annat skit

hjälpt av flerbarnsföräldern

Klädhögarna skymtar bakom datorn men jag drar mig för att börja rota i hur mycket kläder det egentligen är, att garderobsdörren står öppen och visar tomma hyllor gör mig inte mer motiverad. Det kommer att ta lång tid att städa upp. Plötsligt dyker flerbarnsföräldrar upp i huvudet och jag tänker på hur de jämt måste plocka undan efter sina egenproducerade. Utmaningen att få garderoben att se snygg ut med bra struktur gör att jag kollar på skärmen och högarna om vart annat och koncetrationen på bloggen brister. Förslagen på hur jag bäst ska få in allt och på ett smidigt sätt kunna få ut plaggen igen är många, något borde funka. En lång natt ligger framför men att vakna med en fin garderob kommer att vara värt de missade sovtimmarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: