Emma

Tankar och annat skit

bloggattack

Sitter här i min säng och läser mina gamla blogginlägg, så otroligt lätt det var att skriva om människorna runt omkring mig förut. Nu, nu kan ju vem som hälst läsa.

Men nu kommer det:
hur kan en människa vara SÅ varierad i olika situationer. Visst, alla har vi våra sidor i olika samanhang, men i det här fallet måste det gänsa till schizofreni. Var helt okej trevlig här om dagen, (förutom allt fjolleri som förmodligen är den gemensamma nämnaren i alla personens personligheter) men jag vet att om endast några få dagar kommer jag att vilja strypa människan!


Trist att inte vara mer utlämnande, men inte ens jag kan vara så ond.

(För att göra Clobbe nöjd (ToffelEmma) måste jag också tillägga att månen är jättestor)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: