Emma

Tankar och annat skit

Utkast: Veckans hetaste ...

Helgens hetaste samtalämnen:
1. Hur mycket ska du dricka nästa helg?
2. Har du blivit brun idag?
3. Hur full ska du bli nästa helg?
4. Sååååå full blev jag på den festen hemma!
5. Sprit är jääääätte billigt här, hur mycket ska du köpa till förfesten?

Oj, vad mångkulturell man kommer vara efter ett halvår.

Helgens chock:
-Har alla sovit i tält någon gång?
-Jag har faaan aldrig sovit i tält ! Varför skulle jag göra det?

Vad gjorde du när du va liten liksom? Bygga kojja och sova i tält var det roligaste jag visste !

Helgens Blondin:
pers1. Min potatissallad smakar räkor.
pers2. Det kanske är räkor i.
pers3. Men är inte du vegetarian?
pers1. Jo.
pers2. Men i Kenya anser man att räkor är för små för att räknas som djur! (IRONI)
(viss tystnad av pers3 när de andra pratar vidare om annat)
pers3. men vaddå, hur kan räkor inte räknas som djur?
Pinsam tystnad följt av asgarv!

Kommentarer

  • ebba säger:

    hej emms hoppas du har det bra där borta:)... tänkter på dig o hoppas du har det riktigt lajbans. Det låter ju som om det är ena riktiga sköjiga människor där borta... låt mig gissa ni badar varje dag, solar äter frukt dricker och myser. är jag avundsjuk svar ja! ;) du kan man sms:a dig? eller är det tok dyrt :) största kramen på dig !

    2008-09-08 | 17:03:08
  • Stoffe säger:

    Hahaha, ja, ni har hamnat helt rätt, det hör jag det! Sköt om dig och ta hand om hon den där, duvet! Puss & kram, alla saknar er.

    2008-09-09 | 14:50:03
    Bloggadress: http://kristoferfromholt.blogg.se/
  • pers 3.... säger:

    Ful en Emma! Hahaha, jag hade inget bakgrund till samtalet! Kan omöjligt gillas!

    2008-09-09 | 22:17:19
    Bloggadress: http://caraas.blogg.se/
  • annika säger:

    Tja Emma!

    Låter som du har det rätt bra därnere. Här hade vi 5 plusgrader i morse så det är bara att leta rätt på ylletröjan. Ha det gott!

    /annika

    2008-09-12 | 10:16:13

Kommentera inlägget här: