Emma

Tankar och annat skit

suck..

Vad är det för stad jag har som uppväxtsstad? Med människor som inte kan spela fotboll. Kommer vi någonsin bli bra?


Ångesten kommer krypandes när jag inser att det om två veckor bara är halva tiden av min resa kvar. Har jag gjort allt jag vill göra, har jag sett allt jag vill se? Känslan som hänger över mig är konstig, jag vet inte om jag vill tillbaka. Vardagen har bildats här och tanken på att behöva komma in i samma gamla vanliga lunk när jag kommer hem är inte kul.
Förövrig förvånas jag fortfarande över hur billigt  det är i det land där jag bor i ett hus som jag kallar hem. För det billiga priset av 156 kronor inhandlades det skor, örhängen, en tröj-jacka och en t-shirt. H&M kan slänga sig i väggen.

Kommentarer

  • Din säger:

    Klart det känns jobbigt när man börjar tänka på allt tråkigt som finns här hemma i vardagen, när man tänker på hur nytt och spännande allt är där nere. Tänker du på hur bra du har det nu och att det kommer kanske bildas en relation till kenya så kommer det kasnke inte bli så jobbigt?

    Saknar Dig min Älskade!<3

    2008-10-08 | 18:01:23

Kommentera inlägget här: