Emma

Tankar och annat skit

Komplimang eller raggningsreplik ?

Ovsett vad föll jag lika snabbt som en sten faller från en klippavsats.

Öppningsrepliken var: I have to say, your as is beautiful!
Samma kille hade tidigare fått mitt hjärta att smälta genom sitt sätt att röra kroppen i en salsa/bugg. Mitt blyga jag hade slagit till! Det fanns inte en chans att jag skulle starta en konversation. När han senare kom fram och orden riktades mot mig och inte till de andra tjejerna kom en ganska så glömd känsla tillbaka. Samma Känsla som fanns på mellanstadiet när jag fick uppmärksamhet från någon på högstadiet. Snabbt skakade jag av mig det blyga och var tillbaka i mitt gamla jag. Det hände sig så att resten av tiden på Kenya National Theatre tillbringades med min nyfunna vän. Förhoppningsvis hörs vi av (kanske finns en möjlighet eftersom två olika nr blev inlagda i två olika mobiler och det faktiskt redan har hänt ) och salsarestaurangen blir besökt.

Nu är ju frågan, var det en komplimang eller bara en lite halvtaskig raggningsreplik? Hade någon annan (spelar ingen roll vem) sagt det hade jag nog blivit väldigt fundersam och avvisande. Men just för tillfället spelade det ingen roll, han kunde ha sagt vad som hälst (nästan) och det hade varit charmig i mina ögon!

Kommentarer

  • moni säger:

    Nu måste mamsingen skriva och säga som alla mammaor måste säga. Emma du tar det väl lugnt. Fast lite nyfiken är jag på hur denna fantastiska perosn ser ut. Stor kram

    2008-10-13 | 21:12:25
  • moa säger:

    Vem är denna mystiska man??!

    2008-10-16 | 21:47:19
  • Anonym säger:

    HAHAHAHA! bästa raggnings repliken! men tro mig, ta det som en komplimang ! du har väl inte glömt att afrikaner älskar rumpor speciellt din !!! LOVE /karolina

    2008-10-19 | 10:12:13

Kommentera inlägget här: