Emma

Tankar och annat skit

Ännu en Höglundare ska ut på plan.

Idag är dagen vi har väntat på. Vi ska äntligen få se hur pass bra vi egentligen är. Efter tre halvbra träningar och mycket snack har iallafall inte jag så höga förväntningar. Kanske mest krav på mig själv. Nu kommer en av chanserna att visa vad en Höglundare går för, den chansen kan jag inte missa.

Dagens Outfit
Fotbollsstrumpor
Fotbollsshorts (ösk)
Svart linne (som senare kommer att bytas till en Sverigetröja.)
Vit hood
Hög tofs (av det hår som går, fortfarande ganska kort) och snelugg.

Jag känner mig som en riktig fotbollsbrud. Det är något konstigt med fotbollskläder, för så fort de åker på känner jag att jag är påväg in i ett fjortisstadie. Inte för att jag vill generalisera men, jag tror att det har något att göra med hur fotbollstjejer är i allmänhet (i min ålder, och kanske i Örebro.)

Frukosten står för dörren och bakom kommer fotbollsplanen !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: