Emma

Tankar och annat skit

nakumatt, you need it, we got it

skönaste slogan, nakumatt våran lilla allt-i-allo affär.. dom har verkligen allt. allt från mobiler och tv apparater till barnlotion och cyklar. dock har dom inte det jag skulle behöva just nu, hårklämmor som kan ta kort hår .. så länge lever ja med saras klämma!

idag har vi haft aktiviteter med andra svenkskar och holländare, trevligt faktiskt.
även fast jag blev blöt efter svamp-volleybollen, såg ut som jag hade fått barnspya över hela mig. "/
men vädret har varit väldigt bra, tack för det! nu börjar man få lite färg men än så
länge är det låååångt kvar till den perfekta bruna.. "det finns inga genvägar till den perfekta färgen"

köpte färska dadlar idag, tror jag att det va, sjukt äckliga, men varje gång jag går in min nya favoritaffär, fruktaffären, så ska jag köpa en frukt jag aldrig har smakat. servitrisen tyckte att jag var dum i huvet som köpte något som jag inte visste vad det va. men tjiii fick hon, hon tyckte att det var gott!

imorn är det safari-emma som kommer fram, med sina kammobyxor och sin ryggsäck! kl halv 8 är det frukost och 8 åker vi härifrån "/ hemskt tidigt! ska nog ha något liknande "mata inte djuren" fast "prata inte med Emma" på ryggen!  fast det som är mest skrämmande är nog om det kommer stora fåglar imorgon. jag har redan testat på att spela volleyboll med gråten i halsen, inte min favorit sysselsättning. det finns sjukt stora fåglar här! "/

"smaka på människorna", okej alla som tror bokstavligt talat och tror att jag är på allt och alla, jag har förändrats! kan vara för att det inte finns några lockande personer här men ändå, jag har min ensamperiod och trivs som fisken i vattnet! och strul med stockholmare.. 'no thanks'.. (som någon skulle säga)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: